Onze partners

De Pelgrimkerk is samen met vele andere kerken aangesloten bij de Protestantse Kerk in Nederland , de PKN. Klik op hun icoon hiernaast voor een uitgebreid overzicht van alle activiteiten omtrent de PKN.

Schakel tussen gemeente en synode is de Classis. De Pelgrimkerk valt onder de Classis Noord-Holland.

De Pelgrimkerk maakt deel uit van de Raad van Kerken Haarlem.

De Raad van Kerken is een gemeenschap van christelijke kerken in Haarlem.
Vanuit een christelijke inspiratie bevordert de Raad van Kerken:

• de samenwerking en het streven naar eenheid tussen de kerken;
  • de gezamenlijke dienst van de kerken aan de samenleving;
  • de ontmoeting met mensen van andere religies.

Voor meer info klik op het icoon.

De regio Kennemerland kent een levendige christelijke gemeenschap. Meer dan 20 kerken uit deze gemeenschap vormen samen het netwerk Geloven in de Stad. Wij voelen ons over kerkmuren heen verbonden met elkaar. We ondersteunen en inspireren elkaar om ons geloof te delen met onze stadsgenoten en om onze liefde voor de stad in daden om te zetten. Voor meer informatie klik op hun icoon hiernaast.

Opgezet door christelijke kerken in Haarlem, de enige christelijke boekwinkel met een breed assortiment boeken, geschenkartikelen, cd’s, dvd’s.

Gasthuisvest 17a, Haarlem, tel:023-5321622 info@bijbelin.nl